איך חוסכים בכל תדלוק ?

בסוף חודש אפריל, בפעם המי יודע כמה, העלתה הממשלה את מחירי הדלק  ב-3.1 אחוזים נוספים והביאה את מחיר הבנזין 95 אוקטן ל-7 שקלים ו-22 אגורות. אין כל ספק כי הדלק […]

בסוף חודש אפריל, בפעם המי יודע כמה, העלתה הממשלה את מחירי הדלק  ב-3.1 אחוזים נוספים והביאה את מחיר הבנזין 95 אוקטן ל-7 שקלים ו-22 אגורות. אין כל ספק כי הדלק מהווה כיום את המרכיב היקר ביותר בסל המשפחתי, ביחד עם הוצאות התקשורת.

אך לעיתים נדמה כי אין להוצאה זו שום תחליף. כמובן שכולנו היינו רוצים לנסוע בתחבורה ציבורית מהירה ומדויקת, עם מושבים מפנקים (או לפחות מקום לשבת) אשר תביא אותנו לכל נקודה אליה נחפוץ. אך בפועל, במדינתו הקטנה זוהי בעיה גדולה, אנו רחוקים מתחבורה ציבורית טובה ולעיתים נדמה שמצבנו מדרדר מרגע לרגע.

אך למי שאינו מוכן לסבול את תת הרמה של התחבורה הציבורית הקיימת בארץ, נותר רק למצוא כיצד הוא בכל זאת יכול להוזיל את השימוש בדלק ברכבו הפרטי. לשם כך, בדקנו בקמצן איך חוסכים בכל תדלוק בלי להתחייב לחברת דלק מסויימת ומצאתנו שיש אפשרות להקל בצורה משמעותית על ההוצאת הדלק.

נראה שצצו בשנים האחרונות הרבה אתרים אשר יעזרו לנו ולכם למצוא היכן כדאי לתדלק. האתרים האלו למעשה מבצעים עבורנו השוואת מחירים מצויינת. בעזרת קצת תכנון מקדים נוכל לתדלק בכל חודש בעשרות שקלים פחות.

אלו האתרים הנוחים ביותר שמצאנו עבורכם להשוואות מחירי תחנות דלק ברחבי הארץ:

פול-טנק – אתר מוביל להשוואת תחנות דלק אשר כולל מפה.

דלק זול – אתר להשוואת תחנות דלק כולל פורום.

בנוסף אפשר להצטרף מאחד המועדנים של כרטיסי האשראי שיוכלו לעקוב אחרינו ולתת לנו הנחות בין 20 ל39 אגורות ממחיר המקסימום. לדוגמא מועדנים כמו הסתדרות המורים בעלי מועדון "אשמורת" או מועדנים של משרד הביטחון ואחרים.

לכן עד שמדינת ישראל לא תפסיק עם העלאת מחירי המס על הדלק מדי שני וחמישי , אנחנו ממליצים לכם בחום כן למצוא את התחנות הזולות ביותר או להצטרף לאחד המועדנים, ואולי אף לעורר תחרות בריאה בין חברות הדלק הגדולות.