יש לכם קופון?

לפני שנתחיל, אפתח באזהרה. לעיתים רבות, אמצעים שנראים בהתחלה כחסכוניים ומשתלמים הופכים במהרה לבולעני כסף אכזריים. אז אם יש לכם נטייה טבעית לבזבזנות, או שאתם משתכנעים בקלות מהבטחות לחיים יפים […]

לפני שנתחיל, אפתח באזהרה. לעיתים רבות, אמצעים שנראים בהתחלה כחסכוניים ומשתלמים הופכים במהרה לבולעני כסף אכזריים. אז אם יש לכם נטייה טבעית לבזבזנות, או שאתם משתכנעים בקלות מהבטחות לחיים יפים יותר ונהדרים באמצעות קליקים על העכבר, אולי כדאי שלא תמשיכו לקרוא את הכתבה הזו עד הסוף.

לקראת סוף החורף של שנת 2010 נחת בישראל אתר אינטרנט חדש, המבוסס על פורמט אמריקאי מצליח המציע לגולשים הישראלים הנחות מטורפות, משוגעות ופשוט נהדרות למגוון תחומי הלייף סטייל. Grouper הוא שם האתר שהביא את בשורת הקופונים לישראל. גרופר הציע לגולשים מסאג'ים זוגיים ומפנקים ביותר מ-50% הנחה, שוברים למסעדות גורמה בחצי מחיר, הופעות של אמנים מהשורה הראשונה והכל במחירים חסרי תחרות.

מאז עברה שנה והיום צצים מדי יום אתרי קופונים חדשים כפטריות אחרי הגשם. על פי בדיקה של אתר האגריגטור Tavo קיימים היום 65 אתרי קופונים ישראלים ברשת שבהם אתם יכולים למצוא מדי יום מאות דילים המציעים לפחות 50% הנחה בשלל תחומים (על פי הנתונים שהתפרסמו באתר כלכליסט). אם התחלנו בלייף סטייל, אז היום אתם יכולים למצוא שוברים גם למוצרים, סדנאות, חופשות בארץ או בחו"ל, מתנות, הצעות טיפוח, צעצועים לילדים, רהיטים לבית ולגן ואפילו טיפולי יעוץ זוגיים! וכל זה במבצע, בדיל, בעסקה, בקופון, בהנחות חסרות תקדים ובהמון המון מילים נוצצות. מכל עבר האתרים קוראים לנו לקנות, לקנות ולקנות.
זה הזמן לקחת צעד אחורה, ולחשוב מה נחוץ ואם בכלל. אם עד היום לא התפנקתם אחת לחודש בפדיקור דגים, נזרקתם לחופשה בצימר זוגי בכל הזדמנות וחגגתם במסעדות יום וליל, אין סיבה שתעשו את זה עכשיו, כן אפילו בחצי מחיר. ומצד שני, אם אתם כן מתכננים לצאת לאכול במסעדה, אולי כדאי קודם לכן לבדוק האם יש שובר שיוזיל לכם את הארוחה באחד מאתרי האגריגטור המרכזים עבורכם את כל האתרים, כגון האתר Tavo, cliqa או Zap. אם אתם חושבים מה לעשות ביום הנישואים שלכם, אולי כדאי שתבדקו רגע אם מוצעת לכם עסקה לחופשה זוגית שתחסוך לכם הרבה.

לאחרונה ניתן גם למצוא באתרי הקופונים עסקאות למוצרים שונים כגון מוצרי אלקטרוניקה, מוצרים למטבח, אביזרי אופנה ועוד סחורה טובה במחיר שלא תמצאו בחנויות. רק לפני שאתם קופצים על ההצעה, אם לא מדובר במותג המוכר לכם, אנחנו מציעים לכם להתקשר לבית העסק המציע את העסקה ולתחקר לגבי המוצר ולבדוק האם המחיר של המוצר אכן שווה ערך לסחורה.
ובכל מקרה, תמיד תבדקו שאתר הקופונים מאובטח, שקיים אתר אינטרנט לבית העסק המוכר את מוצריו, תקראו היטב את האותיות הקטנות ותראו אם הם אינן מגבילות אתכם במימוש השוברים. אנחנו בקמצן תומכים לחלוטין בקנייה מקוונת אך זהירה.

תהנו 🙂