דיגיטלי עכשיו!

היום הילדים כל הזמן מול המחשב, במקום לצאת החוצה ולשחק עם חברים, הם יושבים שעות מול המחשב ומעבירים את זמנם. כשהם לא מול המחשב, הזמן שלהם מתמלא בלו"ז צפוף של […]

היום הילדים כל הזמן מול המחשב, במקום לצאת החוצה ולשחק עם חברים, הם יושבים שעות מול המחשב ומעבירים את זמנם. כשהם לא מול המחשב, הזמן שלהם מתמלא בלו"ז צפוף של חוגים, שיעורי אנגלית ובקיץ קייטנות ואנחנו בעקבותיהם ללא הפסקה. אבל מה עושים כשפתאום נוצר זמן פנוי? בדרך כלל נפתח טלוויזיה ונתחיל לזפזפז בכל הערוצים. לרוב אנחנו מגיעים להישרדות, חדשות או ריאלטי אחר שלרוב משודר באחד מהערוצים המסחריים.

אז בעצם הכל טוב ויפה וחיינו מלאים, אבל יש בעיה אחת. אנחנו כל חודש משלמים מעל 200 ש"ח לשירות שאנחנו כמעט ולא משתמשים והוא שירותי הכבלים והלווין. פעם למי שלא היה כבלים, לא היה על מה לדבר, אבל בעידן של היום אנחנו פשוט צופים באינטרנט בכל סדרה או סרט.

בעידן של היום, כבר לא צריך לשבת מול המחשב, אחרי שכל עם ישראל קנה לביתו טלוויזיה שטוחה של LCD או פלזמה. אפשר לראות בנוחות מהמחשב על ידי קניית כבל HDMI ולראות באיכות מצויינת.

לכל מי שעדיין לא יודע! הממשלה החליטה לבטל את האנטנה הרגילה ולהחליף את השידורים האנלוגים לשידורים דיגיטלים. לכן נוצר מצב שעלינו לקנות ממיר דיגיטלי בעלות חד פעמית אשר נעה החל מ-150 ש"ח ומעלה. לאחר שקנינו והתקנו את הממיר נוכל כרגע לראות את ערוצים: אחד, שתיים, עשר, ערוץ הכנסת והערוץ ירדני. בנוסף, קיים כרגע ערוץ רדיו של מוסיקה קלאסית נעימה. בעתיד צפוים להיכנס עוד מספר ערוצים אשר כוללים גם שידורי רדיו, ערוצי טלוויזיה נוספים וערוץ HD של הערוץ הראשון (טוב למשחקים של מכבי).


נכון, אין כאן את כל הערוצים ולא נוכל לצפות באותם סרטים שוב ושוב בשידורים חוזרים, אבל תמיד נוכל להוריד או לצפות בצפייה ישירה מהאינטרנט ולראותם בטלוויזיה עם כבל HDMI.  יותר מכך, במידה ותרצו להשתדרג, תוכלו להוריד תוכנות לצפייה בשידורי לווין מכל העולם ובמיוחד מאירופה וארצות הברית (נכון אין תרגום, אבל לפחות תלמדו אנגלית).

אז קחו את העצה הזו גם לתחומים אחרים, אל תשלמו על שירותים שאתם לא באמת משתמשים בהם, ותוכלו לחסוך מאות אם לא אלפי שקלים בחודש.